Skip to main content

Ένταξη του Δήμου Σάμης στο Πρόγραμμα MyKEPLive

myKEPlive-_Awareness

Εξυπηρέτηση Πολιτών με Βιντεο-κλήση μέσω του ΚΕΠ0120 Ερίσου

Ο Δήμος Σάμης εντάχθηκε στο νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης πολιτών με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση, γεγονός που στοχεύει στην εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση για συγκεκριμένα αιτήματα των πολιτών, χωρίς την φυσική μετάβασή τους στα ΚΕΠ.

Με την νέα αυτή ψηφιακή πλατφόρμα βελτιώνεται και αναβαθμίζεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών και εξασφαλίζεται απόλυτη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα.

Η νέα αυτή υπηρεσία παρέχεται από το ΚΕΠ 0120 του Δήμου μας και δίνει την δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετηθούν για πληθώρα διαδικασιών που αφορούν τις εξής θεματικές κατηγορίες:

  1. Υπηρεσίες προς τους πολίτες ( πληροφόρηση – αίτηση )
  2. Υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις
  3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
  4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο τους.
mykep;ive-services

Διαδικασία συμμετοχής πολιτών στο πρόγραμμα mykeplive

Ο πολίτης πρέπει να δημιουργήσει ένα ραντεβού. Αυτό γίνεται με δύο τρόπους:

  1. Μέσω της ενιαίας ψηφιακής πύλης gov.gr ακολουθώντας την διαδρομή: πολίτης και καθημερινότητα → εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών → εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από ΚΕΠ
  2. Πληκτρολογώντας τη διεύθυνση :mykeplive.gov.gr
myKEPlive-UserJourney

Και στις δύο περιπτώσεις για να επιτραπεί η είσοδος του απαιτούνται οι κωδικοί taxisnet.

 

 

Η βιντεοκλήση πραγματοποιείται με τον εκπρόσωπο του ΚΕΠ κατά την διάρκεια λειτουργίας του, την ημέρα και ώρα που έχει επιλέξει ο πολίτης στην κράτησή του ραντεβού του.

 

myKEPlive-Didactic


              


Η Αρμόδια Αντιδήμαρχος
Αμαλία Αλυσανδράτου